Johtavan verkkokaupan kasvumarkkinointitoimiston Arvo Partnersin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty perustajaosakas Matti Kojo.
Kojo on aiemmin on toiminut yrityksen varatoimitusjohtajana, ja hänellä on takanaan 15 vuoden kokemus suomalaisen ja kansainvälisen verkkokauppa- ja omnichannel-yritysten strategia- ja kehityskumppanina.
TAVOITTEENA TUPLATA LIIKEVAIHTO
Kojon mukaan Arvo ei ole historiansa aikana markkinoinut itseään nimeksikään. “Olemme kasvaneet asiakkaiden, sekä osaamisen kasvun myötä. Nyt vauhditamme myös omaa kasvua, joten hissukseen ollut Arvo Partners alkaa näkyä ja kuulua”, lupaa Kojo. Hän haluaa lähivuosina nostaa yrityksensä kooltaan noin kaksinkertaiseksi palvelemalla yhä laajemmin ja monipuolisemmin Suomen suurimpia omnichannel-yrityksiä.
MARKKINAN MUUTOS VAUHDITTAA KASVUA
“Arvon osaamisella on vahva kysyntä monikanavaista kauppaa tekevien yritysten oman maturiteettitason kasvaessa. Kumppaneilta vaaditaan laajempaa ymmärrystä ja monipuolisempaa palvelua. Tämä on meille pelkästään hyvä asia. Laadukkaalla verkkoliiketoiminnalla ajetaan kasvua kaikkiin kanaviin ja kun talous piristyy, vauhdittuu palvelujen siirtyminen verkkoon entisestään”, toteaa Kojo.
“Talouden tilanne on haastanut myös meidän asiakkaitamme ja se on paitsi pakottanut, mutta myös mahdollistanut uusien toimintatapojen ja keinovalikoiman rakentamista”, sanoo Kojo. “Nämä innovatiiviset keinot on otettu niin omaan, kuin uusien sekä vanhojen asiakkaiden käyttöön.”
ONNISTUMISET LUODAAN SITOUTUNEILLA ASIAKKAILLA JA HENKILÖSTÖLLÄ
“Vajaan kymmenen vuoden historiansa aikana Arvo Partners on ollut mukana kasvattamassa verkkokauppoja startupeista aina yli sadan miljoonan liikevaihtoon saakka. Olemme samalla kasvattaneet 30 hengen tiimin, jossa valtaosa osaajista on kasvustrategioiden toteuttamisen senioriasiantuntijoita. Tiimillä on kokemusta sekä kotimaan, että kansainvälisestä liiketoiminnasta.” Arvon pitkäkestoiset asiakkuudet, asiakastyytyväisyys (NPS 92) ja pieni henkilöstön vaihtuvuus ovat Kojon erityisiä ylpeydenaiheita.
Tähän asti yritystä johtanut Kari Perko siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi. ”Keskityn jatkossa erityisesti johtoryhmän, myynnin ja kasvun tukemiseen”, sanoo Perko, joka myös on yhtiön perustajajäsen.
Lisätietoja:
Matti Kojo matti@arvopartners.fi; +358 50 465 8060
Kari Perko kari@arvopartners.fi +358 40 508 4000
Arvo Partners on vuonna 2014 perustettu 30 hengen kasvumarkkinointitoimisto joka on erikoistunut verkkokauppa- ja omnichannel -asiakkaisiin. Yritys toimii 35 asiakkaan kasvustrategian kirittäjänä ja toteuttajana. Yrityksen asiakkaita ovat mm. Musti ja Mirri, Rusta, Autoverkkokauppa.fi ja F-musiikki. Yrityksen pääosakkaita ja perustajia ovat Kojon ja Perkon lisäksi Senior Advisor – Paid Advertising Hannu Hokkanen ja CTO Kimi Timonen. www.arvopartners.fi